Wielkie otwarcie!

ZESTAW EDUKACYJNY STACJA POGODA INTERAKTYWNA PRAWDZIWA SYMULATOR 5D ROŚNIE

Symbol: SD552/838716
Dostępność: Duża dostępność
36.00
szt.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
8.19
  • Odbiór osobisty 0
  • ORLEN Paczka 8.19
  • Paczkomaty InPost 12
  • Poczta Polska (Pobranie) 20
Więcej o produkcie
Waga
0.15 kg

Stacja pogodowa to znakomita interaktywna zabawka edukacyjna, która nie tylko dostarcza ciekawych informacji o pogodzie, ale także wprowadza dzieci w fascynujący świat nauki i ekologii.

Dzięki tej edukacyjnej zabawce, dzieci mogą zrozumieć, jak działa nasza planeta i jakie czynniki wpływają na zmiany pogody. Stacja prezentuje informację o bieżącej pogodzie, dzięki czemu dziecko może śledzić temperaturę, wilgotność, ciśnienie atmosferyczne i inne parametry. 

Dziecko może eksperymentować z różnymi ustawieniami i obserwować, jak wpływają one na dane pogodowe. To nauka przez zabawę, która rozwija ciekawość i umiejętność obserwacji. Stacja pogodowa może także oferować edukacyjne zadania i quizy, które sprawdzają wiedzę dziecka na temat pogody i ekologii.

Stacja Pogodowa to nie tylko narzędzie do monitorowania pogody, ale także źródło wiedzy i edukacji. Dzięki niej dzieci mogą bardziej zrozumieć świat przyrody, zdobywać umiejętności naukowe i rozwijać świadomość ekologiczną.

Wymiary opakowania: 21 x 6 x 24,5 cm

Parametry:
Materiał:
Karton
Płeć:
Uniseks
Rodzaj:
mały biolog
Waga gabarytowa w gramach:
525
Ostrzeżenie!:
W trakcie pracy
Ilość w opakowaniu zbiorczym:
72
Stan:
Nowy
Marka:
ProNice
Wiek dziecka:
8 lat +
Kolor dominujący:
wielokolorowy
Certyfikaty:
CE
Długość paczki w cm:
21
Wysokość paczki w cm:
25
Szerokość paczki w cm:
6
Stan opakowania:
oryginalne
Informacje dot. bezpieczeństwa i zgodności produktu:
Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 36 miesięcy
Minimalny wiek dziecka:
8
Certyfikaty, opinie, atesty:
CE
Szerokość produktu:
6
Głębokość produktu:
24.5
Wysokość produktu:
21
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: